Reklamációs rend

Visszatérési politika

Töltse le a panaszok jegyzőkönyvet

A panaszokat írásban lehet benyújtani e-mailben, postai úton vagy a következő címeken: BHcase s.r.o., Hlinkova 14, Košice 04001. A bejelentett árukat személyesen lehet kézbesíteni, vagy a Szlovák Post által megadott címre küldeni. Javasoljuk, hogy biztosítsa az árut. Nem gyűjtjük a szállítmányokat. A panasznak tartalmaznia kell egy írásos leírást az igényelt hibákról, valamint a vásárlási, garancialevél vagy postai kézbesítésről. E dokumentumok közül csak egy elegendő a hibákért való felelősség joga gyakorlására. A panaszok azon a napon kezdődnek, amikor az összes alábbi feltétel teljesül:

a) a bejelentésről szóló értesítés átadása az eladónak,

b) az árut a vevő az eladónak szállítja;

Az eladó felelős a hibás az áru átvételekor a vevő. Ha használt elemeket nem vállal felelősséget a hibák által okozott vagy használatuk kopás. Amikor a dolgok értékesített alacsonyabb áron nem vállal felelősséget a hibákért, amelyek tárgyalták alacsonyabb áron. Ha nem ez a dolog, hogy elrontani gyorsan, vagy használt elemeket, az eladó felelősséggel a hibákért, amelyek akkor miután az ügyet garanciális (garancia).

A garanciális időszak az új termékek 24 hónap, azaz az átvételét a vevő. A jótállási idő a használt áruk 12 hónap. A garanciális időszak így az ügy a szerződés 24 hónap. Ha az átvitel az ügy, annak csomagolásán vagy csatolt útmutatónak ez jelzi a használati időt, a szavatossági idő előtt ér véget az időben.

A jótállási idő a vevő, aki nem fogyasztó 24 hónap.

Ha a boltban vásárolt tétel üzembe helyezett más, mint az eladó vállalkozó, a garanciális időszak kezdődik csak napjától üzembe dolgokat lép működésbe, ha a vevő megrendelt üzembe legkésőbb három héten belül kézhezvétele után az ügyet, és a megfelelő és időben történő végrehajtása a szolgáltatás, hogy a szükséges segítséget.

Garancia igazolványt kérésére a vevő. Panaszok esetében elegendő a vásárlási bizonylatot.

Ha a termék hibája, hogy lehet eltávolítani, a vevő joga van, hogy szabad, időben és megfelelő módon eltávolítjuk. Az eladó köteles hibája haladéktalanul el kell távolítani.

Vásárlók eltávolítás helyett hibák kell cserélni az elemet vagy ha a hiba csak a dolog, cserélje ki az alkatrészeket, ha a csapat nem eredményez túlzott költségeket, hogy az eladó az ár az áru vagy a hiba súlyossága. Az eladó mindig eltávolítás helyett hibák cserélje ki a hibás dolog a hibátlan, ha a vevő nem okoz komoly problémát. Ha a hibát nem lehet eltávolítani, és amely megakadályozza az ügyet megfelelően lehessen használni, mint egy dolog hibátlan, a vevő joga cseréjére dolgokat, vagy joga van elállni a szerződéstől. Ugyanazok a jogok tartoznak a vevő, de abban az esetben, levehető hibák, de ha a vevő nem a ismételt előfordulása a hiba javítása után, vagy mert egy nagyobb hibák száma helyes úton jár. Abban az esetben, más eltávolíthatatlan hibák, a vevő jogosult ésszerű kedvezmény a dolgok.

A jogokat a szavatosság kell alkalmazni az eladó címét az eladó. Ha azonban azt a garanciális jótállási szolgáltatás, mely a helyén van a helyén az eladó vagy a vevő közelebb a vevő jogot gyakorol a javításra vonatkozó garanciális szolgáltatás. Garanciális szolgáltatásra van szükség, hogy a javításokat nem több, mint 30 nap.

Ha a csere, a garanciális idő újra kezdődik a kézhezvételét új dolgokat. Ugyanez érvényes, ha van egy csere alkatrész, amelyre a biztosítékot adnak.

Rendezése a követelés befejezését jelenti a jogorvoslati eljárás átadását a megjavított termék, a termék cseréjét, visszatéríti a vételárat a termék, a fizetési ésszerű kedvezmény a termék ára, írásban kéri le a tranzakciót, vagy az indokolt elutasítás.

Az alkalmazás azt állítja, az eladó határozza meg a módszert, hogy kezelje azt azonnal vagy bonyolultabb esetekben 3 munkanapon belül attól az időponttól a követelés, indokolt esetben, különösen akkor, ha egy komplex műszaki állapotának felmérése, a termék vagy szolgáltatás, a 30 napon a követelés. Meghatározása után a módját, hogyan kell felszerelni a követelés azonnal, megfelelő esetben a panasz lehet szerelni egy későbbi időpontban; Panasz nem tart tovább, mint 30 napon a követelés. A benyújtott elszámolás a követelés a vevő jogosult a szerződéstől elállni, vagy a jogot, hogy kicseréli a terméket egy új termék.

Ha a vevő benyújtja panaszát termék az első 12 hónapban a vásárlás, az eladó rendezze a panaszt elutasította kizárólag az alapján szakmai megítélés; eredményétől függetlenül a szakmai megítélés szerint a vásárló köteles költségeinek fedezésére szakértői értékelés vagy egyéb kapcsolódó költségek a szakértői vélemények. Az eladó köteles a vevő egy példányt a szakmai elbírálást igazoló panasz elutasítása 14 napon belül attól az időponttól a panasz. Ha a vevő panaszát termék lesz 12 hónap a vásárlás és az eladó elutasította, az eladó bizonyítéka település a követelés, akit a vevő a terméket elküldje a szakmai megítélése. Ha a terméket küldeni a szakértelem a kijelölt személy, szakértői értékelés költségeit, valamint minden egyéb kapcsolódó költségek ésszerűen felmerült viseli az eladó eredményétől függetlenül szakértői vélemény. Ha a vevő a szakértői értékelés azt mutatja, az eladó felelősségét hibák, a panasz ismét alkalmazni; végzése során a szakmai elbírálást szavatossági idő kell függeszteni. Az eladó köteles megtéríteni a vevő 14 napon belül attól az időponttól a követelés vissza a felmerülő költségeket a szakértői értékelés, valamint az összes kapcsolódó költségek ésszerűen felmerült. Re-benyújtott panasz nem lehet utasítani.

Az eladó köteles kiadni a követelés a kérelem a vevő visszaigazolást. Ha a garanciális igény történik e-mailben, az eladó köteles megerősíteni a panasz benyújtására sor szállított a vevő azonnal; Ha nem tudja a tanúsítványt azonnal el kell szállítani, indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb igazolásával együtt település a követelés; megerősítése a panasz benyújtására nem lehet szállítani, ha a vevő a lehetőséget, hogy megmutassa a panasz más módon.

Garancia – visszavonás indoklás nélkül

A vevő jogosult a szerződéstől elállni anélkül, hogy bármilyen okból 14 napon belül a termék átvételét. Ez a jog csak akkor használható a fogyasztótól.

Áruk tekinteni lefoglalják a vevő abban a pillanatban, amikor a vevő vagy harmadik személy, a szállítótól eltérő veszi át a megrendelt áru, vagy, ha a) az áru a vevő által megrendelt egyik rend és külön szállítják, az átvételt áruk kapott, mint az utolsó, b) termékértékesítések, amely több tételben vagy darabban, az átvétel időpontjában az utolsó tételt vagy darabot; c) az árut szállítják többször korlátozott ideig, az átvételt követően a szállított áruk először.

A vevő elállhat a szerződéstől, amelynek tárgya az áruk szállítását, akár megkezdése előtt a kivonás időtartamának.

A vevő nem tudja törölni a szerződést, amelynek tárgya a következő:

  • eladó az áruk vagy szolgáltatások, amelyek ára attól függ, hogy ingadozások a pénzpiac, hogy az eladó nem tudja befolyásolni, és sor kerülhet abban az időszakban, visszavonás,
  • áruk eladása történik a konkrét követelményeket a fogyasztó egyedi megrendelések vagy szánt áruk egy bizonyos fogyasztói
  • áruk eladása, ami miatt lehet, hogy a természet a szülés után szétválaszthatatlanul keverednek más áruk,
  • értékesítése hangfelvételek, videofelvételek, hangfelvételek, könyvek és számítógépes szoftverek értékesített egy védőtok, ha a fogyasztói csomagolás csomagolatlan,
  • értékesítése folyóiratok kivételével értékesítés megállapodás előfizetési és könyveladás nem tartozéka a tokjába.
  • az elektronikus tartalmak eltérő tárgyi adathordozón, amennyiben a teljesítés megkezdődött a kifejezett hozzájárulásával a fogyasztó és a fogyasztó azt mondta, hogy jól informált
  • a beleegyezési nyilatkozatot elveszti elállási jogát.

A vevő gyakorolhatja a jogot, hogy a szerződést írásban vagy más tartós adathordozón (pl. E-mail), vagy küld el a kitöltött űrlapot, amely elérhető a https://bhcase.hu/wp-content/themes/mrtailor-child/pdf/Withdrawal_form.pdf

Az elállás joga alkalmazandó küld értesítést a visszavonás és az utolsó nap a 14 napos időszak.

Kézhezvételét követően az elállási értesítés eladók vissza 14 napon belül a vevő minden kifizetést az általa a szerződés alapján vagy annak kapcsán, beleértve a szállítási költség, szállítási és postai és egyéb költségek és díjak. Eladó a visszatérítést ugyanolyan módon, mint a vásárlók használni a saját fizetés. A vevő és az eladó is megállapodhat más típusú visszatérítést.

Az eladó nem köteles fizetni a többletköltség a vevőnek, ha a vevő kifejezetten választottak más módszer a szolgáltatás, mint a legolcsóbb hagyományos módszer a szolgáltatás által kínált eladó. További költségek közötti különbséget jelenti a szállítási költség által kiválasztott vevő, és a költség a legolcsóbb jelenlegi módszer a szállítás által kínált eladó.

Ha a szerződés az eladó nem köteles visszaadni a fizetés a vevő, mielőtt az árut szállítják neki, vagy amíg a vevő igazolja az áru elküldése vissza az eladónak, kivéve, ha az eladó azt javasolja, hogy az árut személyesen vagy meghatalmazott személy .

A vevő köteles 14 napon belül a visszavonás időpontjától küldje vissza az árut, vagy átadják az eladó vagy felhatalmazott személy által az eladó szállítás. Ezt az időszakot úgy kell tekinteni tartani, ha a terméket átadják által szállításra utolsó napja közötti időszakban.

Ha a szerződés a vevőt terheli csak a költségek az áruk visszaküldésének az eladó vagy az általa kijelölt személy az eladó az áru átvétele és a költségek áruvisszaküldés, amelyek természetüknél fogva nem lehet visszaadni postán.

A vevő felelős az értékcsökkenésért, amely azért jött létre, mint amit egy ilyen áruk kezelésével, amelyek kívül esnek a kezelés megállapításához szükséges jellemzőit és működését az árut.

A vevő kézhezvételét követően az áru a lehetőséget, hogy tesztelje annak működését, de nem tudja használni a terméket, ha visszavonja. Annak érdekében, hogy megállapítsák a jellegét, jellemzőit és működését az árukat, a fogyasztó kell kezelnie, és ellenőrizze az áru csak az úton ő is engedélyezett a “tégla és habarcs” tárolni. A vevő köteles a időszakban visszavonására irányuló áruk kezelte és irányította kellő gondossággal.

Alternatív vitarendezés

Vásárlók – a fogyasztó – joga van felvenni a kapcsolatot az eladóval, hogy kérje a korrekciós intézkedés (e-mail, hogy eshop@bhcase.hu) ha nem elégedett azzal, ahogyan az eladó válaszolni a panasz vagy ha úgy véli, hogy az eladó megsértette a fogyasztói jogokat . Ha az eladó a követelménynek tesz eleget elutasítás vagy válaszolni követő 30 napon belül az indulás, a fogyasztónak joga van, hogy az alternatív vitarendezés alternatív vitarendezési (a továbbiakban: AVR-szervezet) törvény alapján 391/2015 Z.z. ARS szervezetek és testületek jogosultak jogi személyek 3. pontja értelmében a törvény 391/2015 Z.z. Listája AVR-szervezetek elérhető a honlapján a Gazdasági Minisztérium www.mhsr.sk. A javaslat, a fogyasztó nyújthat által meghatározott módon 12. § Törvény 391/2015 Z.z.

A fogyasztó panaszt az alternatív vitarendezési platform RSO, amely online elérhető http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.

ADR lehet használni, mint a fogyasztó – a természetes személy, aki azt a következtetést, és a szerződés teljesítése belül nem jár körén üzleti, munkáltatói vagy foglalkozás. Az alternatív vitarendezési csak a fogyasztók közötti viták rendezésében és az eladók, eredő fogyasztói szerződés, vagy amelyek a fogyasztói szerződés. Az alternatív vitarendezési csak a távollevők között kötött szerződések. Alternatív vitarendezés nem vonatkozik viták, amelynek értéke a jogvita nem haladja meg a 20 EUR AVR-szervezet kérheti a fogyasztó díjat fizet kezdeményezését ADR maximum 5 EUR ÁFA-val.