Reklamációs rend

Visszatérési politika

Töltse le a panaszok jegyzőkönyvet

A panaszokat írásban lehet benyújtani e-mailben, postai úton vagy a következő címeken: BHcase s.r.o., Hlinkova 14, Košice 04001. A bejelentett árukat személyesen lehet kézbesíteni, vagy a Szlovák Post által megadott címre küldeni. Javasoljuk, hogy biztosítsa az árut. Nem gyűjtjük a szállítmányokat. A panasznak tartalmaznia kell egy írásos leírást az igényelt hibákról, valamint a vásárlási, garancialevél vagy postai kézbesítésről. E dokumentumok közül csak egy elegendő a hibákért való felelősség joga gyakorlására. A panaszok azon a napon kezdődnek, amikor az összes alábbi feltétel teljesül:

a) a bejelentésről szóló értesítés átadása az eladónak,

b) az árut a vevő az eladónak szállítja;

Az eladó felelős a hibás az áru átvételekor a vevő. Ha használt elemeket nem vállal felelősséget a hibák által okozott vagy használatuk kopás. Amikor a dolgok értékesített alacsonyabb áron nem vállal felelősséget a hibákért, amelyek tárgyalták alacsonyabb áron. Ha nem ez a dolog, hogy elrontani gyorsan, vagy használt elemeket, az eladó felelősséggel a hibákért, amelyek akkor miután az ügyet garanciális (garancia).

A garanciális időszak az új termékek 24 hónap, azaz az átvételét a vevő. A jótállási idő a használt áruk 12 hónap. A garanciális időszak így az ügy a szerződés 24 hónap. Ha az átvitel az ügy, annak csomagolásán vagy csatolt útmutatónak ez jelzi a használati időt, a szavatossági idő előtt ér véget az időben.

A jótállási idő a vevő, aki nem fogyasztó 24 hónap.

Ha a boltban vásárolt tétel üzembe helyezett más, mint az eladó vállalkozó, a garanciális időszak kezdődik csak napjától üzembe dolgokat lép működésbe, ha a vevő megrendelt üzembe legkésőbb három héten belül kézhezvétele után az ügyet, és a megfelelő és időben történő végrehajtása a szolgáltatás, hogy a szükséges segítséget.

Garancia igazolványt kérésére a vevő. Panaszok esetében elegendő a vásárlási bizonylatot.

Ha a termék hibája, hogy lehet eltávolítani, a vevő joga van, hogy szabad, időben és megfelelő módon eltávolítjuk. Az eladó köteles hibája haladéktalanul el kell távolítani.

Vásárlók eltávolítás helyett hibák kell cserélni az elemet vagy ha a hiba csak a dolog, cserélje ki az alkatrészeket, ha a csapat nem eredményez túlzott költségeket, hogy az eladó az ár az áru vagy a hiba súlyossága. Az eladó mindig eltávolítás helyett hibák cserélje ki a hibás dolog a hibátlan, ha a vevő nem okoz komoly problémát. Ha a hibát nem lehet eltávolítani, és amely megakadályozza az ügyet megfelelően lehessen használni, mint egy dolog hibátlan, a vevő joga cseréjére dolgokat, vagy joga van elállni a szerződéstől. Ugyanazok a jogok tartoznak a vevő, de abban az esetben, levehető hibák, de ha a vevő nem a ismételt előfordulása a hiba javítása után, vagy mert egy nagyobb hibák száma helyes úton jár. Abban az esetben, más eltávolíthatatlan hibák, a vevő jogosult ésszerű kedvezmény a dolgok.

A jogokat a szavatosság kell alkalmazni az eladó címét az eladó. Ha azonban azt a garanciális jótállási szolgáltatás, mely a helyén van a helyén az eladó vagy a vevő közelebb a vevő jogot gyakorol a javításra vonatkozó garanciális szolgáltatás. Garanciális szolgáltatásra van szükség, hogy a javításokat nem több, mint 30 nap.

If the exchange, the guarantee period begins again from the receipt of new things. The same applies if there is a replacement of the component to which the guarantee is provided.

Settlement of the claim will mean the completion of complaint proceedings handing over the repaired product, product exchange, refund the purchase price of the product, the payment of a reasonable discount from the price of the product, writing prompted to download the transaction or its reasoned refusal.

The application claims the seller shall determine the method to handle it immediately or in complicated cases within 3 working days from the date of the claim, in justified cases, in particular where a complex technical assessment of the condition of the product or service, within 30 days from the date of the claim. After determining the way how to equip the claim immediately, in appropriate cases, a complaint can be equipped with at a later date; Complaint shall not take longer than 30 days from the date of the claim. Once the deadline for settlement of the claim the buyer is entitled to cancel the contract or the right to exchange the product with a new product.

If the buyer submits a complaint product within the first 12 months of purchase, the seller may settle the complaint rejected solely on the basis of professional judgment; whatever the outcome of professional judgment by the purchaser will be required to cover the cost of expert assessment or other costs related to expert judgment. The seller must provide the buyer a copy of the professional appraisal justifying the rejection of the complaint within 14 days from the date of the complaint. If the buyer complaint products will be 12 months from the purchase and the seller rejected it, the seller proof of settlement of the claim shall, whom the buyer may send the product to the professional judgment. If the product is sent to the expertise of a designated person, expert assessment costs, and any other related expenses reasonably incurred shall be borne by the seller regardless of the outcome expert judgment. If the buyer expert assessment shows the seller’s liability for defects, the complaint may apply again; while carrying out a professional appraisal warranty period shall be suspended. The seller is obliged to reimburse the buyer within 14 days from the date of the claim back any costs incurred for expert assessment, as well as all related costs reasonably incurred. Re-filed complaint can not be dismissed.

The seller is obliged to issue a claim in the application of the buyer confirmation. If a warranty claim is made by e-mail, the seller is required to confirm the submission of a complaint delivered to the buyer immediately; If you can not deliver the certificate immediately, it must be delivered without undue delay, at the latest, together with proof of settlement of the claim; confirmation of submission of a complaint may not be delivered if the buyer has the opportunity to demonstrate a complaint in another way.

Garancia – visszavonás indoklás nélkül

A vevő jogosult a szerződéstől elállni anélkül, hogy bármilyen okból 14 napon belül a termék átvételét. Ez a jog csak akkor használható a fogyasztótól.

Áruk tekinteni lefoglalják a vevő abban a pillanatban, amikor a vevő vagy harmadik személy, a szállítótól eltérő veszi át a megrendelt áru, vagy, ha a) az áru a vevő által megrendelt egyik rend és külön szállítják, az átvételt áruk kapott, mint az utolsó, b) termékértékesítések, amely több tételben vagy darabban, az átvétel időpontjában az utolsó tételt vagy darabot; c) az árut szállítják többször korlátozott ideig, az átvételt követően a szállított áruk először.

A vevő elállhat a szerződéstől, amelynek tárgya az áruk szállítását, akár megkezdése előtt a kivonás időtartamának.

A vevő nem tudja törölni a szerződést, amelynek tárgya a következő:

  • eladó az áruk vagy szolgáltatások, amelyek ára attól függ, hogy ingadozások a pénzpiac, hogy az eladó nem tudja befolyásolni, és sor kerülhet abban az időszakban, visszavonás,
  • áruk eladása történik a konkrét követelményeket a fogyasztó egyedi megrendelések vagy szánt áruk egy bizonyos fogyasztói
  • áruk eladása, ami miatt lehet, hogy a természet a szülés után szétválaszthatatlanul keverednek más áruk,
  • értékesítése hangfelvételek, videofelvételek, hangfelvételek, könyvek és számítógépes szoftverek értékesített egy védőtok, ha a fogyasztói csomagolás csomagolatlan,
  • értékesítése folyóiratok kivételével értékesítés megállapodás előfizetési és könyveladás nem tartozéka a tokjába.
  • az elektronikus tartalmak eltérő tárgyi adathordozón, amennyiben a teljesítés megkezdődött a kifejezett hozzájárulásával a fogyasztó és a fogyasztó azt mondta, hogy jól informált
  • a beleegyezési nyilatkozatot elveszti elállási jogát.

A vevő gyakorolhatja a jogot, hogy a szerződést írásban vagy más tartós adathordozón (pl. E-mail), vagy küld el a kitöltött űrlapot, amely elérhető a https://bhcase.eu/wp-content/themes/mrtailor-child/pdf/Withdrawal_form.pdf

Az elállás joga alkalmazandó küld értesítést a visszavonás és az utolsó nap a 14 napos időszak.

Kézhezvételét követően az elállási értesítés eladók vissza 14 napon belül a vevő minden kifizetést az általa a szerződés alapján vagy annak kapcsán, beleértve a szállítási költség, szállítási és postai és egyéb költségek és díjak. Eladó a visszatérítést ugyanolyan módon, mint a vásárlók használni a saját fizetés. A vevő és az eladó is megállapodhat más típusú visszatérítést.

Az eladó nem köteles fizetni a többletköltség a vevőnek, ha a vevő kifejezetten választottak más módszer a szolgáltatás, mint a legolcsóbb hagyományos módszer a szolgáltatás által kínált eladó. További költségek közötti különbséget jelenti a szállítási költség által kiválasztott vevő, és a költség a legolcsóbb jelenlegi módszer a szállítás által kínált eladó.

Ha a szerződés az eladó nem köteles visszaadni a fizetés a vevő, mielőtt az árut szállítják neki, vagy amíg a vevő igazolja az áru elküldése vissza az eladónak, kivéve, ha az eladó azt javasolja, hogy az árut személyesen vagy meghatalmazott személy .

A vevő köteles 14 napon belül a visszavonás időpontjától küldje vissza az árut, vagy átadják az eladó vagy felhatalmazott személy által az eladó szállítás. Ezt az időszakot úgy kell tekinteni tartani, ha a terméket átadják által szállításra utolsó napja közötti időszakban.

Ha a szerződés a vevőt terheli csak a költségek az áruk visszaküldésének az eladó vagy az általa kijelölt személy az eladó az áru átvétele és a költségek áruvisszaküldés, amelyek természetüknél fogva nem lehet visszaadni postán.

A vevő felelős az értékcsökkenésért, amely azért jött létre, mint amit egy ilyen áruk kezelésével, amelyek kívül esnek a kezelés megállapításához szükséges jellemzőit és működését az árut.

A vevő kézhezvételét követően az áru a lehetőséget, hogy tesztelje annak működését, de nem tudja használni a terméket, ha visszavonja. Annak érdekében, hogy megállapítsák a jellegét, jellemzőit és működését az árukat, a fogyasztó kell kezelnie, és ellenőrizze az áru csak az úton ő is engedélyezett a “tégla és habarcs” tárolni. A vevő köteles a időszakban visszavonására irányuló áruk kezelte és irányította kellő gondossággal.

Alternatív vitarendezés

Vásárlók – a fogyasztó – joga van felvenni a kapcsolatot az eladóval, hogy kérje a korrekciós intézkedés (e-mail, hogy eshop@bhcase.hu) ha nem elégedett azzal, ahogyan az eladó válaszolni a panasz vagy ha úgy véli, hogy az eladó megsértette a fogyasztói jogokat . Ha az eladó a követelménynek tesz eleget elutasítás vagy válaszolni követő 30 napon belül az indulás, a fogyasztónak joga van, hogy az alternatív vitarendezés alternatív vitarendezési (a továbbiakban: AVR-szervezet) törvény alapján 391/2015 Z.z. ARS szervezetek és testületek jogosultak jogi személyek 3. pontja értelmében a törvény 391/2015 Z.z. Listája AVR-szervezetek elérhető a honlapján a Gazdasági Minisztérium www.mhsr.sk. A javaslat, a fogyasztó nyújthat által meghatározott módon 12. § Törvény 391/2015 Z.z.

A fogyasztó panaszt az alternatív vitarendezési platform RSO, amely online elérhető http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.

ADR lehet használni, mint a fogyasztó – a természetes személy, aki azt a következtetést, és a szerződés teljesítése belül nem jár körén üzleti, munkáltatói vagy foglalkozás. Az alternatív vitarendezési csak a fogyasztók közötti viták rendezésében és az eladók, eredő fogyasztói szerződés, vagy amelyek a fogyasztói szerződés. Az alternatív vitarendezési csak a távollevők között kötött szerződések. Alternatív vitarendezés nem vonatkozik viták, amelynek értéke a jogvita nem haladja meg a 20 EUR AVR-szervezet kérheti a fogyasztó díjat fizet kezdeményezését ADR maximum 5 EUR ÁFA-val.