Segítség

Elküldik a megrendeléseket külföldre is?

Igen. Abban az esetben, ha a megrendelését egy más országba szeretné küldeni, állítsa be az országot a pénztárban, vagy lépjen át a www.bhcase.com internetes oldalra.

Képesek olyan burkolatokat is beszerezni, amelyek nincsenek a kínálatukban?

Igen. Bár ez nem mindig egyszerű és nem is mindig sikerül, viszont igyekszünk beszerezni a beszerezhetetlent is :-). Kérem, tájékozódjon az eshop@bhcase.hu e-mail címen.

Tartalmazzák a feltüntetett árak az Áfát is?

A társaságunk ÁFA fizető, épp ezért a weboldalunkon az árakat Áfával együtt tüntetjük fel. Semmilyen további illeték nem kerül felszámolásra, bármely, az oldalon feltüntetett összeghez, postaköltséghez és csomagolási költséghez sem.

Hogyan használjam fel az engedménykupont?

Az engedménykupont elegendő beadni a kosárban, a „Kupon kódja” mezőbe, majd a „Felhasználni” gomb által megerősíteni azt.

Mi történik, ha több terméket rendelek és nincs az összes raktáron?

A megrendeléseket együtt küldjük el, minden tétellel, amely a megrendelésben szerepel. Ha valamely tételt korábban szeretné megkapni, írjon nekünk az eshop@bhcase.hu e-mail címre vagy hívjon a +421 910 381 624 telefonszámon.

Hogyan szerezhetek tudomást az újdonságokról a BHcase oldalon?

Az oldal láblécében elegendő megtalálni a mezőt az e-mail cím számára. A mezőbe beírja az e-mail címét. A továbbiakban e-mailes tájékoztatást fog kapni az újdonságoktól és a folyamatban lévő akciókról is.

Hogyan tudok visszalépni az adásvételi szerződéstől és visszaküldeni az árut?

Az árut visszaküldheti a címünkre azzal, hogy az Ön által kifizetett összeget, banki átutalás által visszatérítjük a számlájára. Az árut, az átvételtől számolt 14 napon belül küldheti vissza. A nyomtatványt, ahogy további információkat is ITT talál.

Mit jelent, ha a termékre rá van írva, hogy „rezerválva”?

Azt jelenti, hogy a megrendelt termék jelenleg nem elérhető és 1-2 héten belül lesz raktáron. Ezen információt láthatta a megrendelt terméknél, a termék megjelenítése után, szintén a kosárban is.

Hogyan tudok reklamálni?

Az árut a Reklamációs rendünk alapján reklamálhatja.